Nya gardiner...

Ledig idag torsdag, det blåser som bara den ute, till och med soptunnorna blåser omkull.
Vad ska man göra idag då? Inga planer. Ringer till syster och åker dit och gosar lite med Noel och dricker kaffe med syster. Efter en liten promenad med barnvagn och hund, så in efter att man nästan blåst bort.
Eftersom min symaskin inte har en fungerande pedal så lånar jag systers. (man har tur som har samma sorts maskin som henne)
Jag tog ju hem lite tyg från Almedahls som heter "duett" från jobbet som var riktigt fint.

Sagt och gjort, fram med symaskinen, klippa till tyget och voilá!


Lite hjälp på traven tycker Maljchik att jag behöver!


Före-bild med persienner nere... eftersom solen lyste lite väl mycket.
Mina praktiska underbara panellängder från Himla får sitta kvar i fönstren mot söder.


Efter-bild, oj vad persiennerna är fula! Och blommorna skulle behöva lite omvårdnad.
Hmm det får bli en annan dag


En liten bild på nära håll, man kan nästan se att dom är lite olivgröna i bottenfärgen

Foto:privata

Nä nu ska jag ta mig en liten shake och senare ikväll ska vi heja fram Saik i en bortamatch mot Luleå, fast vi kommer att sitta hemma i soffan!

Ha de´


Kommentarer
eva

vad fina gardinerna blev. det är verkligen fint det där tyget

2011-03-24 @ 19:03:30
URL: http://www.bolindesign.se

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0