Midsommar och trav...

Jaha, inte kunde man hålla sig då man har kameran i högsta hugg och tar en hel del fina bilder. Här kommer en bildkavalkad från helgen.

Ha de´

Sedvanlig sillunch i Örviken.


Kapsyler kan vara riktigt kul ibland...


Tält nummer 2 snart på plats...


Badpojke i ca 15 gradigt vatten.



Halva gänget...


Andra halvan...

   
Sedvanlig nubbe utan glas... sånghäftet var uppskattat!


Man kan ha kul med kolabönor...

Nu vidare med bilder från travet och före...

Bilden på mig som Sandra tog har blivit populär på fejjan...


Söta underbara Sara


Martha å David


Å Malin.


Marie som hatar min kamera... det är det fler som gör. hehehe


Nästa som hatar kameran, jag har fått ett krav.
INGEN kamera efter klockan 22 på kvällen. Men det är ju då som dom bästa bilderna tas? Dilemma...

   


Mr Fotogenique eller hur det nu stavas.

Blev rätt kul bild?


Kärlek!

Nä nu ska kameran vila till festivalen... På torsdag firmafest. Så kul ska det bli.

Ha det gott alla vänner.
Jag lägger nog inte ner, inte mitt i sommarfotograferinges tid i alla fall.

Kommentarer
mamsen

Jisses så gammal man är!!! Du får gärna klippa bort mej,kramar

2011-06-27 @ 21:48:22
Lappkullan

Men du så himla fina bilder!!

Din kamera tar ju asgrymma bilder :)



Tack så mkt sötnöt, jag ska hälsa Malin det.

Massa kramar

2011-06-27 @ 23:39:21
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0