Å vips, så kom sommaren...

Ingen i detta avlånga land har väl missat att det har blivit sommar? Jobbade som en tok förra veckan 6 dagar och fick en behövlig vilodag idag torsdag eftersom jag ska jobba även nu på lördag. Inte helt fel med tanke på vädret.
Jag vet att mina uppdateringar inte har varit dom bästa och jag har funderat på att lägga ner bloggen. Kanske ett litet inlägg då och då. Har inte ork att skriva något vettigt som kan vara värt att läsa. Ingen feedback på dom inläggen man gör och idétorka.
Vi får se...

I alla fall så önskar jag alla en underbar sommar så märker ni väl om vi syns igen?

Ha de´


Kommentarer
frida

Tycker absolut inte du ska lägga ner helt! Några inlägg vill jag kunna läsa i sommar snygging ;D <3

2011-06-12 @ 01:47:43
URL: http://fridaed.blogg.se/
frida

sötnos:):) är sjukt stolt över mig själv att jag vågade klappa hunden!;););) jag hoppas bara de fortsätter kännas så här bra!;););) kraaaam

2011-06-27 @ 09:37:20
URL: http://shooooo.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0