Semester och revben som gick sönder...

Hmm, Vad ska man säga? Aldrig åka bananbåt igen oh absolut INTE ha en flytväst som sitter som ett korvskinn!
Fredag med en massa bus och god mat och taxi-linda i farten. Dagen började med ett dopp i Fagerviken, hur skönt som helst. 24-25 grader varmt. Simfötter och snorkel. Nu ska vi åka bananbåt, sa dom. Japp jag är på sa jag då. Jag och Ida hoppade upp och i första kurvan så vurpade vi. Det gick inte speciellt fort men ont fick jag. Kunde inte åka mer så det blev bara lite mer bad och senare på kvällen mycket god mat!
Tack älskade Sandra du är underbar på att laga mat. För att citera Jonny, på lördags morgon. Jag är hungrig, jag vill ha Sandras mat!


Grabbarna drog på sig vattenskidor och åkte som om dom aldrig gjort annat.
  


Stilstudie Jens.

   
Stilstudie Kent.

En skida, duktig kille!

Sen var det dags för lite mer bad och fotografering för min del... Ta daaaa.


Ida i sitt esse!
Kanonbild tycker jag i alla fall.


Varför betala för en dyr lerinpackning på ett Spa när man bara kan fara till Fagerviken. Där är det gratis! Rekomenderar en dusch i RENT vatten efteråt.


Samuel visar hur man SKA göra med en bananbåt! Se och lär Linda...

  
Kaiser, Boy och Chivas ville också vara med.


Fick en flashback. På jagt efter Professor Drövels hemelighet... fniss.


Underbar solnedgång över Fagerviken.


Nattdopp, inte lätt att ta sig upp ur den djupa dyn (spa-leran)


Ett försök att ta ner månen...

Tack än en gång för underbar eftermiddag/kväll, synd bara på mina revben som gick sönder.
Men det fick jag ju inte veta förrän natten till söndag då man åkte in på akuten med grymma smärtor. Sen säger läkaren att dag 1-5 trappas smärtan upp, Åh hjälp säger jag bara!

Om jag nu blir förkyld och får hosta så får dom söva mig! Klarar inte av det, det är nog jobbigt att ha så kuliga vänner som man måste skratta åt!

Ha de´






Kommentarer
mamsen

Stackare. Jag jobba natt i helgen o hämta en massa patienter o akuten var överfull med fyllisar o polisen hade jobb,hurven. Krya på dej,kramar.

2011-07-26 @ 18:09:12
Sandra

Tack underbara Linda för en trevlig kväll!!! Gud vad fina bilder alla blev vad duktig du e <3

2011-07-26 @ 19:17:20

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0