Stolt ägare av två orginaltryck från Bolin design...

Eller nästan, har ju inte betalat den andra än... (påminn mig på måndag Eva)
Det blev lite omplacering så nu hänger mina två orginaltryck från Bolin Design på en vägg i vardagsrummet.

Min kära arbetskollega är lite av en lokalkändis numera, då kunderna refererar till "hon som var i Norran".

Jättekul tycker vi! Snart är hon väl känd över hela världen? Kul!

I alla fall, så här ser det numera ut hemma hos oss.




Foto:privata

Visst blev det fint?



Kommentarer
Annelie

Superfina tryck !

Tänkte bara berätta att fonden du ser i vår hall inte är den äkta fonden...

Jag och Sambon hittade den i en katalog hos er och vi föll för den båda 2, men när vi såg priset sa Sambon bestämmt att " den målar jag själv "

Så det är en stulen kopia ;)

Men kul att du tycker att det ser bra ut.

Kram

2011-04-06 @ 12:40:53
URL: http://anniebo.blogg.se/
Annica

Jättefint med de två trycken ovanpå varandra. Är något speciellt med just det där motivet, så enkelt och stilrent och sååå snygga!

Måste vara svårt när du känner Eva, hur beter du dig för att inte köpa allt hon gör? =)

/Annica

2011-09-17 @ 16:07:34
URL: http://annicaostlund74.blogspot.com/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0