Länge sen sist...

Har hunnit med en hel del sedan sista inlägget. Mycket kul har skett i sommar. Återkommer då jag har mer tid.
var bara tvärt ute i trädgården och pustade ut efter att vi burit upp en "ny" säng. Vad såg jag i trädgården då?
Jo, en riktigt stor fjäril, har aldrig sett en sådan förr så fram med kameran och fotade. Är det någon som vet vad det kan vara för art? Den var ca 7 cm mellan vingspestarna. Tips någon?



Nu återgå till att städa uppe sen en dusch och senare grillning hos underbara vänner.

Ha de´

Verkar vara en Sorgmantel, Tack Martha för upplysningen.

Kommentarer
frida

sv: När jag var hos dig i sommar och åt pastasallad och hade det mysigt! :)

2010-09-05 @ 13:25:34
URL: http://fridaed.blogg.se/
Cilla

Joo tack det bor både en trädgårds-o shabby-nörd i mej;)Hade jag bara möjligheten skulle jag aldrig göra annat:) Särskilt nu som du försett mej med alla fina typsnitt! 1000 tack!!! O tack för tipset om färgsprutan, får tipsa Tomten om den;)

Sängarna är vita nu iallafall-ursnygga:)

Ha det bra! Kram Cilla

2010-10-03 @ 23:12:04
URL: http://www.vitsomsno.blogspot.com
Bobbe

Hej



Jag skulle behöva kontakta dig, det är viktigt för mig. Vore väldigt tacksam om du kunde slänga iväg ett mail så kan jag förklara mer dära.

[email protected]

2010-10-26 @ 12:24:09
Doodle

Hej hej på dig med stumpan! En massa kramar på dig med <3

2010-12-15 @ 08:00:23
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0