2 dagar kvar till semester...

Ops, har visst varit rätt dålig på uppdatering på sista tiden.
Jag har haft rätt mycket på agendan.

Grillfest på jobbet.


   
Gott var det vill jag lova!

Torgfest med Human Flesh i Bureå


Det var lite kallt så uppvärmning behövdes.

  

Sen blev det en spelning på Nocks av Human Flesh

Bilderna säger väl allt!

Grymt bra och ruggigt svettigt blev det. Jag har aldrig varit med om att jag fotat så mycket att det stod på kameran "kortet fullt" 461 bilder!
Puh, men jag hann med att rocka också, lagom svettig och lätt whiplash. Det är smällar man får ta när man diggar med hela kroppen! You Rock!!

Om ni vill ha ett grymt bra hårdrocks coverband på festen. Gå in på deras hemsida och boka!
Human Flesh

En återträff med mitt gamla jobb, En del av oss har inte träffats på ca 15 år!


Det var hur kul som helst att ses igen. Tack brudar för dom 4 åren då man var rookie i arbetsvärlden.


Foto: privata

Nu återstår endast två dagar kvar tills semestern. Oj så sköööönt, längtar verkligen.

Nu hoppas man bara att solen och värmen vill infinna sig.
Hoppas att alla får en underbar sommar.

Ha de´


Kommentarer
Linn

Trevlig sommar till dig med Linda!

Kram!

2010-06-27 @ 19:42:21
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0