Eventet med Jon Eliasson ...

Hellyckad tillställning, full av inspiration och lärdomar. Jag tror nog att alla som kom kände likadant.

  
 
Föreberedelser inför kvällen.

   
Lite mingelbilder från kvällen

Husbandet
 

Och så började föreläsningen och alla flockades runt scenen, gästantal mellan 100 och 120, plus vi anställda! Hur kul som helst.

 



 
Jodå, vi hade en tipsrunda som var anknyten till olika frågor runt vår butik, olika gästföretag och leverantörer.

Vinsten: Tapeter från en av våra leverantörer till ett värde av 1500kr och 5 pkt laminatgolv från en annan leverantör.

     
Under halva kvällen minglade Jon runt och delade ut lotter till ett lotteri som skulle gå av stapeln sist på kvällen. En hel del Dvd-filmer från RoomService, (jag vann en) signerade och till sist en egen design

Vinnare av en vit blev.... har inte en susning vem det blev, men om det varit jag så hade jag blivit glad!

Föreläsningen var väldigt givande och jag tror nog att alla blev ställda av första frågan han ställde som inledning om hur man tänker när man ska färgsätta ett hem?
Eller vad tror ni?


Om din inredning var en fisk???

Vilken?


Så börjar man, enligt Jon.
Sen kommer en hel del frågor för att luska ut en helhet i färg och form.

bland annat


Sen sammanställer man det till ett kollage av bilder för att få fram en helhet.

Så enkelt är det? Eller?

Så med dessa ord vill jag önska er alla lycka till med färgsättningen av ert hem, annars kan man alltid anlita en expert...

Ser med förväntan på vad vi ska hitta på i framtiden, både hemma och på jobbet!



Kommentarer
Linn

Det var verkligen en lyckad kväll!! Bör upprepas!!

2010-02-01 @ 14:11:28
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Vårt hus vid havet

Wow vilken snygg man du har på bild!

Ha en trevlig helg! / Jenny

2010-02-20 @ 19:52:29
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0