Min kamera...

Äntligen har jag fått tillbaka mitt batteri till kameran!
Det gick inte att laga... Konstigt!
Jag har aldrig varit med om att någon lagar batterier? Jag fick helt sonika ett nytt.
Då är vi åter till dilemmat...

Någon som har en batteriladdare till en Sony att låna ut???

Jag vet att jag är tjatig men det kanske är nån ny stjärna som läser min blogg som kanske har en laddare?
Eftersom jag lämnade tillbaka den som knäckte batteriet så vågar jag inte köpa en universalladdare igen!

Idag är en av mina korta fredagar då jag är ledig helg.
Och titta ut?
Vilket väder är det? Spöregn å mulet. Typiskt väder då jag är ledig.

Får hoppas på bättre väder i morgon!


Ha en trevlig fredagkväll allihopa.

Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0