Mindre feber men värk ändå..

Vaknade i natt med värsta febertopen. Satt mer eller mindre fast i täcket ,en svettdroppe rann över kinden ryggen dyngsur.
När jag vaknade nästa gång hade jag ingen feber alls, eller i alla fall inget att tala om.
Blev att åka på jobbet men man kände sig inte så smart! När jag kom hem så däckade jag i soffan och vaknade för en stund sen. Ont i halsen å feber igen... Suck!
Blir nog en date med soffan ikväll igen. Ont i hela kroppen, kan nog bero på både förkylning och ryggläget i soffan.

Nåja skickade iväg karln att köpa lite isglass, verkar vara det enda jag får i mig just nu. Det dövar bort smärtan när man sväljer.

Ha en skön Lördagkväl allihopa..


Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0