Äntligen helg???

Snacka om att man har tappat konceptet vilken dag det är? 
Har räknat ut att det har varit 5 helger på 2 veckor. Fördelen är att det har varit "korta veckor" ,så det har nu varit kortvecka med jobb och jag har ledig helg.
I morgon ska min syster och jag gå med våra respektive och se Lövångerrevyn med supé på Johanna i Parken. Ska bli riktigt kul. Fick biljetter av farmor världens bästa farmor. Sist jag var och så revyn var Henrys garage! Nån gång på 90-talet... Nu ska jag dricka lite kaffe och äta lite fruktsallad och njuta av att vara ledig.

ha en trevlig helg allihopa


Kommentarer
frida

Hej vännen!

Roligt att se att du kommenterar :) Kul att veta en av sina läsare i alla fall!:)

Vad sa du om den rosa lg:n va de inte en bra tele?

har en kompis som har en lg me touch och han är super nöjd har aldrig varit så nöjd me nån mobil:) och en annan kompis är me super nöjd därför jag som blivit sugen att testa:) Allt bra annars?:)

Kramen!

2009-01-14 @ 01:30:08
URL: http://shooooo.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0