Mellandagsrea...

Jaha då var julen över. Fort gick det. Kan ärligt säga att jag inte hann få någon julkänsla. Endast snökänsla!
Resan till Nordmaling för att hälsa på släkt och vänner blev så lyckad som jag hade hoppats på.
Lillebrors söta dotter



 och kusinen som numera bor i Danmark.


Senare på kvällen blev det en pubsväng. En enda pub och 150 kr inträde.
Hur trevligt som helst. Träffade en hel del människor men inte många som man kände. Två dagar senare så åkte jag bussen hemåt. För att mötas av ett riktigt snökaos! I Nordmaling hade det snöat ca 15-20 cm snö men hemma var det väl närmare 60cm snö! Det var bara att hugga i en skyffel och börja skotta...

   
Ibland tror man att Skellefteå Kommun tror att vi har ruggigt breda trottoarer!
Jag la ut en måttståck och mätte, ca 2,5m breda trottoarer! Å så skönt med gratis motion!!!
Morr!!!

Nä nu ska jag starta upp lillbilen och ta mig på staden för att byta lite julklappar och spendera lite pengar!

Ha en trevlig dag


Kommentarer
frida

ååå såna har jag typ hemma:) ska typ ta och bita tag i en sån!:) hahah

2009-12-30 @ 21:33:20
URL: http://shooooo.blogg.se/
emelieee

sv: Jodå, nog blir det hemma alltid!

Det ska jag verkligen göra! :)

2009-12-30 @ 21:43:10
URL: http://emelielahti.blogg.se/
Linn

Det lät som ett bra recept för en lyckad nyårs, både för dig och hund. Jag tänkte faktiskt på Fabbe idag när vi pratade om raketer.

Jag tänkte tipsa om "ufo ljus svävar grej" 4 för 100kr på teknikmagasinet. Dom är otroligt vackra och fina att se sväva i väg LJUDLÖS och sakta.

GOTT NYTT ÅR från alla oss :)

2009-12-30 @ 22:14:39
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0