Perenner

Jag fixade i trädgården i söndags, planterade liljorna som jag fick av Karin. Tack Karin det blir nog fint till våren. När jag planterade dom så dök det ju upp lite lökar från i våras. Ops, vilka var vad?? Jaja det var ju bara att gräva upp alltihopa och försöka klura ut dom som såg likadana ut fick vara i grupp. Får väl se hur tokigt jag planterade till våren.
Det kan ju hända att jag har bytt plats på krokus och tulpaner?!!
När jag ändå höll på så planterade jag om några perenner som inte riktigt kom fram under Humlen som blev så rackarns stor!!
Glömde ta bilder när det var ljust ute, nu är det så mörkt när man kommer hem på dagarna. Får se om jag kanske tar några bilder nån morgon.

Ha dé



Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0