Inspiration..

Jag har på senare tid surfat runt å kollat lite fotobloggar och insett hur lite "vackra" bilder jag har. Jag blir väldans avis.
Nu när jag har så fin kamera borde man kanske lära sig lite mer om den,och vad man kan göra? Hittade en fotokurs på nätet via Sonys hemsida. Det kan ju fungera eftersom jag har en Sony??
Jag är ju sån att jag skulle mer än gärna gå ut i skogen å fota lite, problemet är att jag jobbar hela dagarna och är grymt morgontrött. Att stiga upp mycket tidigare och gå ut innan man far på jobbet är "out of the question"...
Sen så skulle man ha lärt sig lite mer om photoshop eller nåt annat redigeringsprogram. När jag ändrar så sparar jag aldrig mina ändringar. Jag har insett att man kan ju alltid ha kvar en raw-kopia orörd. Om vädret tillåter så kommer jag att
gå ut i morgon söndag,  vi får väl se.



ha en trevlig helg allihopa

Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0