Snööööööööö...

Fredagen den 12:e kom snön, som blev väldigt tung att skotta bort på lördagen.


Foto: mobil privat.

Sagt å gjort så efter en kopp kaffe på morgonen så gick jag ut å skottade. Det var inte bara jag på gatan som var ute. Jag är lite avundsjuk på min granne som har en traktor. Ibland brukar han skotta åt oss om vi nte är hemma. UPPSKATTAT säger jag bara!
Fast man har ju haft ett enda långt träningspass hela veckan men golvläggning och så har vi passat på att tapetsera på jobbet då vi har lite lugnare.
Så det var ganska skönt att skotta lite...!! (Konstigt att höra från mig, jag som hatar att skotta snö)

Det kommer bilder på golvet lite senare....

Ha de´


Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0