Julklappar...

Idag är jag ledig!
Ska på stan å shoppa julklappar. Det blir inte så många i år. Men jag kan inte skriva vad jag ska shoppa, för min blogg läses av andra??!
Sen så ska jag luncha med min syster och mamma. Det händer INTE varje år, ska bli trevligt. Undrar vart vi ska gå?
Vi ska planera lite om julafton, som ska spenderas hemma hos oss. Vi blir rätt många i vårt lilla hus men det brukar gå vägen med lite planering vid dukningen. Jag älskar julen!! Och sen vi köpte diskmaskinen för 2 år sen så är det bara trevligt!




Nä nu ska jag göra mig klar för staden.

ha en bra dag


Kommentarer
Linn

God Jul!!

2008-12-18 @ 22:23:28
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Annelie

Tack för iden om tapeter. Passar perfekt nu när jag håller på att renovera ett dockskåp. Var in på F O T och fick underbara tapeter med mig hem av Anna.

Huset blir så fint.

Kommer att lägga ut bilder snart, allra senast den 23.

Tack för tipset.

Kram och God jul.

2008-12-19 @ 20:29:12
URL: http://anniebo.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0