Somnade på soffan

Jag somnade på soffan i natt, vaknade i morse då gubben for på jobbet. Jag satt fast i soffan ( av skinn) äckligt. Nåja har duschat nu, ser på tv väntar på att läkaren ska ringa. Såg lite Glamour ni vet såpan så har gått i typ hundra år. Konstigt så har det inte hänt så mycket i serien. Det känns lite bättre i foten idag, inte riktigt lika svullen. Det kanske hjälpte med lite stretchövningar som jag gjorde igår.

For på Matfesten och åt middag, alltid trevligt men mat som andra lagat. Åt en Langos ( har längtat sen i somras på en sån) den var inte lika god som jag kom ihåg. Gubben åt nån Texas BBQ Revbensspjäll. Jag smakade bara på BBQ-såsen han slukade köttet. (Uppenbarligen en hit) Nackdelen är att man måste traska på foten vilket gör att man får lida för det senare. Suck

Nu ska vi höra vad läkaren säger om det ska till att amputeras eller..??

Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0