Offshore...

Nu blir det äntligen av för gubben! Som han längtat efter detta. Nu är det i och för sig att riggen är bogserad till land för reparation men ändå.
Ølensvåg heter det tydligen dit han ska. 2 veckor i Norge blir han borta och jag själv hemma med hund å katt.

Ska bli både skönt och trist. Eftersom han gått hemma och bara väntat att få veta bra länge nu, så är det ganska spännande att han ska fara.

Hoppas att resan ska gå bra. Jag dealade bort skjutsen till en kompis eftersom han ska vara på flyget i morgon bitti före skam! 06:30 går flyget till Stockholm sen vidare. Tack snälla säger jag bara!

Nä nu blir det väl att gå och lägga sig så han får sova några timmar innan han ska upp.

ha de´



Kommentarer
Lappkullan

Ja du förståfrämst, om jag inte sagt det förr. ÄLSKAR AiKsockarna, galet snygga!!



Jag och tack för receptet, lät supersmarr :)



Kram på dig <3

2011-04-18 @ 04:17:58
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0