Burträskmarknad...

Årets upplaga av detta återkommande event var som vanligt. SVINKALLT och SOL.
 
foto:norran.se

Det enda som man oftast kommer hem med är sockar. Så även denna gång. Det blev massa randiga sockar i olika kulörer som blev fyndet för denna tripp.

12 par sockar för 100kr, det är helt okej i mina ögon.

Eftermiddagen spenderades hos min syster med kaffe, mat och klippning. Så var dom fnasiga topparna borta i håret. Me like!

Tack för klippningen älskade systra mi!

Kvällen blev melodifestivaltittande hos syster, jag tycker att Timoteij var ruggigt bra! Lite Nordman blandat med Calaisa.
Och senare OS med guld å brons för grabbarna Hellner och Olsson, nummer 5 och 6 i medaljpotten.

Vi får väl se vad som händer idag?  Minus 22 och vindstyrka på 9 m/s. Huvva, blir nog att bädda ner sig inomhus och glutta på tv.

Ha de´




Kommentarer
Doodle

Är okej gumman, är bara så mkt gluttande att man blir lite småledsen. Är så många som läser som aldrig npgonsin sskriver..



Kram

2010-02-26 @ 04:08:50
URL: http://minvarld.blogg.se/
Doodle

Jag hörde det för ett par år sen, sen så googlade jag och hittade lite på internet som sa desamma..

Men jag känner ju inte karl så jag kan ha fel. Men jag är hyffsat säker på att han är gay.



Men sen har jag hört (då jag var i LA) att tjejen i twilightfilmerna, du vet Bella, är into girls..

Hennes förhållande med vadhannuheter är på låssas.

Tydligen så var det någon som rörde sig i de kretsarna som sa att det var något som "alla visste"? :P

2010-03-10 @ 02:13:01
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0