Festivalentorsdag firmafest...

Enda dagen jag hade tänkt mig till festivalen var på torsdagen eftersom Hammerfall skulle spela. Kul att vi dessutom skulle ha firmafest. Gratis inträde, mat och dryck. En helkväll alltså. Synd bara att det var så kul i tältet att jag totalmissade Hammerfall eftersom jag inte höll koll på vad klockan var. FAIL!




Lenny Norman uppträdde, riktigt kul kille även om inte alla skämten uppskattades.


Anna och Mac


Ständut blakk spelade oxå i tältet. Jag tycker det är kul med lite udda instrument. Kommer ihåg en matfest för några år sedan då dom spelade. Minnet från den festen var att man gick omkring med en stukad fot och gubben tappade bort sin nya mobil ( en vecka gammal)

   

Nu kommer dom obligatoriska bilderna då kvällen och folket blev lite gladare...


























Sist men inte minst ett födelsedagsbarn, grattis än en gång.

Ha de´






Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0