Ledig helg...

Jag är ledig i helgen, å på något sätt känns det som om det var evigheter sedan. Massor med ledighet i jul och nyårshelgen har gjort att man är lite disträ.

Tillbaka till vardagen och laddad för ett hett derby i Kraft Arena! Vem vet hur kvällen kommer att sluta men kul ska det bli och vinsten måste ju firas?? hehe
Jag tror att det kommer att bli ett hett möte, vinst av Saik i Luleå senast bådar för revanschsugna Norrbottningar!

"Genom hela livet, ända fram till döden, finns vi här hela Västra Stå, för vårt AIK"


Tidigare i veckan fick jag veta att jag ska till Norge på kurs. Ska bli spännande fast för mig blir det lång resväg...
Först till ta sig till Umeå, sen flyg till Göteborg och sedan bil till Sandefjord.

Verkar vara ett riktigt fint hotell. Ska bli kul. Nä nu laddar vi för kvällens match!!
Ha en underbar helg


 


Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0