Semester...

Vad ska man säga? Jag som brukar sån otur med vädret då jag är ledig har inget att klaga på nu!
Strålande sol och värme... Det är man inte bortskämd med.
Midsommar blev underbar, god mat underbara vänner och en nattbastu med tillhörande dopp i havet. Brr kallt men det blir väl varmare?


Sillunch med Nyköping i stugan i Örviken

Midnattstravet på Midsommardagen. Vilken pärs! Cykla från Bergsbyn till travet i Storm-motvind!
Inget att rekommendera. Tyckte att det lät som en lysande idé tills vi kom över bron! Morr... Det blev skjuts med bil hem på morgonkvisten. Sköööönt.


Snart framme???

Om nu någon kunde uppfinna stoppåväx till gräsmattan så man slapp klippa? Det vore väl en smart uppfinning. Utan att gräset skulle bli uppbränt av solen, eller en grässort som bara växte 3cm sen vissnade. Det kanske skulle vara nåt?   

Nä nu ska jag njuta i solen i hängmattan till myggen kommer, fast det blir nog en middagspaus först.

Ha en underbar sommar allihopa!

Kommentarer
frida

Hej Linda! Hoppas allt är bra:) Jag tänkte passa på att kika förbi någon dag nästa vecka om du har tid? Måndag/Tisdag någongång om det funkar?



Kram!

2010-06-30 @ 01:03:09
URL: http://fridaed.blogg.se/
frida

Självklart är det bara du kommer och hälsar på någon dag, bara jag är hemma så!:)

Jag tycker vi säger tisdag, helst eftermiddag för jag tror inte jag är vaken innan det ;)

Kram!

2010-06-30 @ 14:58:20
URL: http://fridaed.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0