Bilder från Kemer...






Några kort på all den goda maten (godiset) som var uppdukad på buffén varje kväll.


som sagt efter regn kommer solsken....

Två soldyrkare.. Så fort solen tittade fram så sprang dom ut i solen och njöt...


Gubben var överlycklig för att han hade spöat nån i Mafia Wars, men han hade en kompis på webkameran.... Lite dum kände man sig men det blev en kul bild...


Så här såg stranaden ut precis brevid vattenbrynet. men hade man väl kommit ner i vattnet så var det lugnt. Jag kan rekomendera att man har badtofflor på sig. Jag tror att vi alla ramlade då vi skulle upp ur havet.

Grabbarna roade sig med att kasta macka, det gick väl sisådär men kul hade som i alla fall.


Gulliga underbara mamma fick en fet cigarr av M som han köpt själv... Den var naturligtvis tvungen att provas...


Vi överraskade mamma med en liten "tårta" som vår servitör Murat ordnade. Grattis mamma/mormor/M.

Så var dom första två dagarna över... mera bilder kommer senare på resten av resan med både shopping i Antalya, jeepsafari, dyktur och båttur...
Jag återkommer....

Kommentarer
frida

Haha klart den är men det kändes jobbigt att förklara det ;) Men det blev tyvärr inget av..

2009-09-26 @ 23:53:30
URL: http://fridaed.blogg.se/
frida

vilken söt mamma du har:):) ni va som små lika:):) jag vill tillbaka till turkiet nununun!!;):):))

2009-10-03 @ 17:29:57
URL: http://shooooo.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0