Ledig dag...i torsdags...

Hmmmm glömde visst att publicera detta förra veckan... men men här kommer det i alla fall.


Ledig idag, sovmorgon eftersom jag hade ett snack med katten igår om att jag var ledig. Helt otroligt så kom han inte och väckte mig!

Dagens syssla var att sy klart stolsdynorna, och det är klart!
Blev hur fint som helst.
Nu sknas bara lite lila detaljer till matbordet så är allt klart med min lilla makeover vad gäller färg i vardagsrummet.




Sen kom jag ju på i all denna "renovering" - få sen nu, stolarna var röda därför sydde jag överdragen för att det inte stämde med min lila vägg. Nu blir det ju jul med allt vad det innebär.. Rött!!!
Man kanske ska måla rött över jul för att det ska stämma ihop, får måla om nästa år till lila igen...

Det kommer nog att sluta med att väggen har växt en centimeter innan jag är klar och har avverkat alla kulörer som jag känner för att inreda med...

Måste nog fundera på det där med julen...
hmmm

Kommentarer
frida

Tack Linda. Det var jätteroligt att du kom, och att få träffa dig. För det var ett tag sen!

2009-11-27 @ 23:54:10
frida

haahh:) jasi linda du har dina problem!:):)

2009-11-28 @ 11:47:20
URL: http://shooooo.blogg.se/
frida

jo men jag använder typ aldrig jeans så därför jag ska sälja bort dom flesta!:)



2009-12-03 @ 16:43:11
URL: http://shooooo.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0