Den nya familjemedlemmen...

Har ju glömt att berätta att Maljchik tillhör numera vår familj. Efter några veckor så har han gjort sig väldigt hemmastadd.
Till och med hunden är accepterad! Nu är han ganska kaxig till och med mot Max när han kommer på besök.



Vissa rutiner har han oxå fått in, som att väcka mig före! väckaren ringer, hmmmm det är inte favoritrutinen.
Men det är ganska mysigt, morgonrutinen är att väcka mig sen följa in på toan och åma och kråma sig på mattan och senare hoppa upp på bordet i köket för att få sig ett morgongos med kramar. Sen är det mat.
När jag nu har legat sjuk i en veckas tid så har han varit hur go som helst och myst med mig i sängen och på soffan.

 

Älskade älskade katt, hur har jag klarat mig utan en katt sen "Kärran" försvann. Inser nu hur mycket "Kattmänniska" jag är. Kärlek säger jag bara.

Nu har jag med andra ord tre pojkar i familjen!


Kommentarer
Linn

Tötis!!

2009-11-13 @ 11:24:57
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Frida

Självklart kan du få det. Skickar det till din hotmail alldeles snart så har du det:)

2009-11-13 @ 23:26:23
URL: http://fridaed.blogg.se/
frida

så himla söt kisse:) vi har funderat på att skaffa katt men får se hur vi gör med den saken:)



//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

2009-11-14 @ 13:44:40
URL: http://shooooo.blogg.se/
Monica

UNDERBART!!!! Saknar honom jättemycket, men inser mer och mer att det är hos dig han har det allra bäst!!!! Kommer snart och hälsar på er!! Kram!!

2009-11-16 @ 11:03:06
fridis

Alla har det inte, eftersom jag nu bytt. Det är bara du + 3. Tvekar endå, känns som om det är så enkelt att hacka sig in om någon nu verkligen vill in. Men:)

2009-11-25 @ 22:03:40
Inspirera Mera

Åh så fin katt du har!



Svar:

Tack! Den köpte jag på Village för några månader sedan. Kan verkligen rekommendera den. Vi köper nämligen 15 kg säckar med kattmat (IAMS) och tunnan slukar säkert 10 kg (finns mindre storlekar också).

Kram Sandra

2009-12-01 @ 15:03:56
URL: http://inspireramera.se

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0