Melodifestivalen...

Det är väl ingen som undgått att missa att melodifestivalen har varit!
Kikade in på en blogg och hittade ett underbart referat sett ur en 4-åring perspektiv.
Love it!!

"Melodi 1 ( Måns) Han sjunger Cara MIa! Riktigt rätt måste jag säga!

Melodi 2 (Af Ugglas) Hon va inge snygg!

Melodi 3 (Agnes) Hon va snygg!

Melodi 4 (Heat) Det är nått för dig pappa.

Melodi 5 (Emilia) Emilia,är det syrran?

Melodi 6 (Alcazar) Dom va bra och snygga!

Melodi 7 (Sarah) Hon var snygg!

Melodi 8 (EMD) Nått för dig mamma.

Melodi 9 (Sofia) Vad sjunger hon?

Melodi 10 (Molly) Först dansade han sen började han gäspa, det säger väl allt...

Melodi 11 (M Ernman) Hon var snygg!

Mellanakten.....asgarv!!!!!!!!!!!!"



Vad ska man säga? Jag måste säga att jag håller med! //Linda


Kommentarer
Mrs. b

:-)



Du frågade om betongbänken - instruktion kommer så fort vi hinner (fast det blir förmodligen inte den närmsta tiden).

2009-03-17 @ 21:19:39
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Linn

Ja den turkostra vasen är super fin, verkligen värd 25kr ;)



Jag vet inte om bytet, för vi har sparat Fredriks farmors säng som är i teak, och blir det så att jag inte vill ha sängborden vita så kommer dom få bo med teak sängen, och då förbli i teak...



Trevlig helg!

2009-03-20 @ 15:39:27
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0