Nya köksgardiner...

Jag bloggade tidigare om ett tyg som min vän och kollega köpte senaste svängen hon var till Ikea.
Ett tyg som man blir riktigt glad av!
Jag kände att jag behövde lite färg i köket eftersom det snart var sommar.
Problemet var då att min symaskin fick ju ett eget liv sist jag använde den så det har inte blivit av riktigt att sy dom nya gardinerna.
Då sa min kära syster att jag kunde ju låna hennes maskin!
Sagt och gjort, å nu hänger dom där.

Tack snälla syster, se så fint det blev!!


Foto:privata

Ha en fortsatt bra vecka allihopa

Kommentarer
J

Det blev jättefint! Du är så himla duktig på att fixa hemma. Tänk om jag bara hade lite lite av det!

kram J

2009-06-23 @ 22:29:41
Anonym

Skit snyggt Linda!

Ha de bra!



Kram Petra

2009-08-11 @ 22:05:29

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0