IDIOTER!!!!!

JAG BLIR SÅ ARG!!!

Vi bor på en kvartersgata som är extra bred och fin och rak. Det bor många barn och djur efter denna gata. Vi har i samråd med våra grannar ansökt om att få sätta ut blomlådor på gatan.
Varje år måste ansökan in och varje år kommer kommunen och markerar vart dom ska stå.

Nu är det TREDJE gången inom loppet av en vecka som dessa har blivit påkörda.

Första gången blev en polisanmälan gjord, då bilen med hästfinkan smet från platsen. Vi vet vem det är.

Andra gången så stannade mannen som körde en husbil och hjälpte till attlaga och ställa lådan till rätta och erbjöd sig att betala skadorna. Rätt gjort, ingen polisanmälan.

Nu klockan ungefär 23 ikväll så blev två! av våra lådor nedmejade av en vit Opel Kombi 90-talare, med trasig vänster baklykta. (förmodligen av smällen) Polisanmälan gjord!!

Jag blir så less, likaså mina grannar som har stått och snickrat ihop dessa och målat och planterat blommor som dom köpt.
Jag har skrivit en insändare till Norran som jag hoppas kommer att komma i tidningen snarast så alla kan få sig en tankeställare. Mina grannar hörde tidigare idag en stor bil som kom och körde så mannen i huset gick ut på gatan och skulle kolla hur detta skulle gå?
Döm om hans förvåning då det kommer en stor tankbil med släp och snirklar sig förbi! hur lätt som helst.

Klarar han av det så klarar alla av det! Det handlar framförallt om hastighet och om man kan styra.


JAG BLIR SÅ ARG!!! #&%&/()/%¤&inughfbdcg¤%&)(uy

HAR JAG SAGT DET TIDIGARE?

MORR....


Kommentarer
FRIDA

åh gud.. jag skulle bli så förbannad så de är inte sant!

2009-07-02 @ 17:45:05
URL: http://fridaed.blogg.se/
Mrs. b

Ja, det finns ju verkligen folk till allt...

Bra med insändaren, hoppas folk tänker sig för!

2009-07-07 @ 22:44:06
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Eva

hej hej, tyget är från Mairo. Det finns nog att köpa på Hemtrevnad.

2009-07-09 @ 12:15:58
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0