Update...

Hejsan go´vänner.
Jodå jag lever, febern är nere mot normala temperaturer. 37.5 ungefär. Var till läkare igår. Ingen halsfluss utan bara influensa.
Svullen ond hals, feber och illamående. Det är årets influensa. Läkaren tog min temp och jag hade 36 grader!!! Ops nog vet jag att jag är lågtempad men inte riktigt så låg... Så med andra ord mina 39.2 var ganska högt...

Någon som har ett bra tips hur man kan lindra blemmor i munnen. Dom blir bara fler och fler och större och större. Det är det som är det värsta i dagsläget. Mjuk mat i små mängder... Jag längtar efter att kunna äta en hårdbrödmacka utan att måsta blöda ur tandköttet... Usch. Borsta tänderna är lika med tandkräm på fingret och gnugga runt lite och gurgla.

Fördelen med att vara sjuk är väl att man tappar en del vikt... Galghumor???

Nåja det var lite update från Bergsbyn.



Kommentarer
Annelie

Hoppas att du mår bättre idag!

Vi fick rådet av läkare att vaccinera oss mot influensan iom Storasysters sjukdom och när jag läser om hur du har det är jag GLAD att vi gjort det.

Härjar influensan i Bergsbyn så skulle vi ha drattat dit annars.

2009-01-22 @ 08:40:51
URL: http://anniebo.blogg.se/
Linda

Var glad att ni vaccinerade er... Alla som inte gjort det kan jag rekommendera att göra det.

2009-01-22 @ 12:45:54
URL: http://lindaisy.blogg.se/
frida

Tack så söt du är:)

Jo äntligen , nu är de bara teorin till moppen som ska göras sen kör jag för fulla muggar. Fast de blir ju inte förän i vår:)!

2009-01-22 @ 13:07:28
URL: http://fridaed.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0