Fick en tillsägelse...

Av en arbetskollega.
-Nu får du uppdatera bloggen!
Ja ja, det känns så sunkigt att skriva något när man inte har nån inspiration. Jag längtar efter min kamera... Senaste nytt på batterifronten är att en reservdel var restnoterad!

Här kommer i alla fall några bilder från förra helgen:
   
Det var 147 ekipage anmälda!

Sen när vi inte stod ut längre i blåsten så åkte vi hem å grillade hamburgare!

 

Snart grillglöd?


Mums!

Foto:privat mobil

Ha en trevlig helg allihopa. Ska försöka bättra mig på bloggfronten.


Kommentarer
frida

Jo de är riktigt härligt faktiskt :)!

fast än de inte riktigt börjat än men :$

föresten så gör jag ett försök att sluta röka nu igen , har hållt mig sen i fredags hehe=D

2009-03-01 @ 13:54:11
URL: http://fridaed.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0