Efter en lång vecka...

Vart det äntligen helg. Fast denna vecka är faktiskt en av mina bättre eftersom jag slutade klockan 14:00 idag.
Buss ner på stan och lämna igen laddaren till kameran. För er som inte vet så köpte jag en universalladdare till min digitalkamera eftersom den blev kvar i Norge då karln var där på kurs! Det resulterade i att laddaren "knäckte" mitt batteri.
Jag har lämnat in batteriet på koll och hoppas att jag snart får igen det. Men jag kanske måste köpa ett nytt, eftersom det inte omfattas av garantin. Då krävde jag av ClasOhlsson att dom skulle få ersätta mitt batteri med ett nytt.
-Hör av dig då du fått veta av Expert vad som är felet. Då skickar vi in ditt trasiga batteri så får dom kolla vad vi kan göra!
Jag vill ha ett nytt batteri och inte nån kopia utan ett riktigt. (fick offert på Expert och det kostar 829:-) 

Morr... men hälften vunnet i alla fall.
I morgon kommer vi nog att åka till bilskroten och kolla på veteranskotertävling. Ska bli kul.
Ha en trevlig helg allihopa, ska se om det kanske går att ta några bilder men min mobil?


 Kanske det blir sånt här i morgon oxå???
Foto:privat

Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0