Blivande elektriker...?

Idag har jag varit ledig, eller kan man verkligen kalla det för att vara ledig när man har häcken full med sysslor som hopar sig?
Tvättat, även utedynorna... ( två kvar) 
Städat
Renbäddat den dammsugade sängen!
Röjt i pannrummet, satt i innerfönster
Lagt på pressenning över tältet som döljer båten
Spikat fast plasten ordentligt till altanen.
Eldat lite skräp från pannrummet ( näverbitar mm från veden)
Monterat ihop en sensorhalogenlampa på garageväggen.
Kopplat ihop kontakter både på altan och på huset.
Nu fattas bara nya vägglampor som ska monteras upp så vi får lite mer belysning vid entrén. Jag har hitta denna, rätt fin tycker jag, en på vardera sidan om bron.


Foto:Jula.se

Vi får väl se om det blir så, får ju lön i morgon fredag... kan hända att man blir elektriker på lördag???

Hann tom att kika i boken för bårförarbeviset innan vi for på kursen.
Har fått datum för provet!! Den 10:e november. Håll tummarna fast det ska nog gå bra. Man har ju blivit lite klokare i alla fall.
Nu ska jag lägga mig i renbäddad säng å tomglo på nån film tills man somnar...zzzzzzZZZZZZ

Ha de´


Kommentarer
Karin

Lilla gumman, du menar väl inte allvar med bårförarbeviset !? rrr

2008-10-25 @ 22:42:38
Linda

Ops det dök visst upp en kråka. BÅTförarbevis ska det ju vara...Inte Bårförarbevis...

2008-10-26 @ 19:16:16
URL: http://lindaisy.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0