Idétorka...

Verkar som om det blir så den här tiden på året...?
Idag var ingen bra dag. 4 kunder som det har strulat ihop sig för. En olycka kommer sällan ensam heter det väl?
Hela förmiddagen fick jag leta land å rike runt efter tapeter, sen var det en annan som trycket inte fanns. Tapeter som skulle avbeställas som redan var skickade. Men mitt i allt så var det trots allt ingen som blev väldans sur..?? Kanske det beror på mig? Jag vill gärna tro det i alla fall. Det löste sig till slut för allihopa så vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda.

Ska försöka komma ihåg att fota fullmånen, problemet är att det är mulet ute...

Nåja, gubben lagade faktiskt mat ikväll, det händer ju inte varje dag!, så jagär nöjd. Riktigt gott blev det oxå, han kan faktiskt laga vissa maträtter, även om det få.

Ha dé


Kommentarer
annelie

Tittar in till dig oxå...

Men var är alla bilder från ditt hem?!

Jag är ju massor nyfiken på att få se hur du har det!!



Kram

2008-11-19 @ 10:56:51
URL: http://anniebo.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0