Klart...

Fort var det gjort! Utrivning av det gamla golvet fick ske precis som i vardagsrummet. Flytta alla möbler mm till ena sidan för att lägga golv där. Sen tillbaka med allt när det är klart. Oj så fint det blev! Jag hade räknat med att bli klar på tisdagen men det blev gjort på en eftermiddag. Jag lånade hem från jobbet en laminatklipp. Hur underbart som helst. Måste bara hämta hem kabeln till kameran så jag kan ladda upp lite bilder.

Så håll ut det kommer bilder, på både köket och vardagsrummet.

Jag passar på att önska alla en riktigt God Jul, med många klappar och gott humör.


Kommentarer
Eva

men hur snabb var du då. Blev säkert superfint.

Ha en underbar julafton hemma hos er.

Kram Eva

2008-12-24 @ 11:54:12
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
frida edström

tack , hoppas du får en trevlig jul linda:)!

kram kram

2008-12-24 @ 20:32:36
URL: http://fridaed.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0