Helg...

Jaha då var det snart helg, i torsdags var jag ledig så jag passade på att hämta hem golvet som vi (eller jag) ska lägga i vardagsrum/matrummet. Drygt 30 kvadrat ska läggas. Puh!
Problemet är att det måste göras med hela möblemanget i rummet. Det ryms inte att ställa undan nånstans. Så det blir till att flytta hälften för att lägga golv och sen flytta tillbaka för att lägga resten. Men det är nästa veckas projekt.
I helgen ska jag jobba och sen till urskogen på dildoparty, för att senare fnittra oss vidare till lokal och se Krutov.

 
foto: mobil privat

Ska bli hur kul som helst! 15 brudar och kanske några killar??!!

Nästa vecka så är killen i Norge och går kurs hela veckan vilket innebär att jag inte har någon dator. Eller ingen som fungerar skapligt i alla fall. Så det får bli lite lunchblogg.

ha en trevlig helg, det ska jag ha...

Kommentarer
frida edström

haha ja du hade helt rätt!

gud jag är så otroligt glad , går inte förklara med ord:)!



hoppas du har de bra. Kanske tittar förbi någon dag i veckan om du har tid.

kramkram:)

2008-12-08 @ 23:01:42
URL: http://fridaed.blogg.se/

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0