Fotleden

Jag har ringt läkaren, dom ska ringa upp senare idag. Jag kan inte börja jobba nästa vecka. Min fot ser fortfarande ut som en tennisboll. Undrar om det är nåt annat fel? Inget brott i alla fall det sa dom ju på röntgen, men jag var ju ganska svullen när jag röntgades. Kanske nåt ledband är väldans trasigt? Det gör ju mer ont nu på insidan av foten än tidigare. Jag har försökt göra lite stretchövningar så det inte ska bliså stelt men det gör ju ont! Börjar vara less att bara gå hemma, eller ligga hemma med foten högt. Man kan inte se så många program på tv utan att bli less. Tur att det är OS i alla fall. Fast det går ju inte så bra för Sverige.

Jag kan ju inte ens gå ut och gå eller göra nåt i trädgården... Nädå förpassad till soffan men fossingen i högläge. Fast altanen, hängmattan och en talbok har varit mina vänner nu. Under en filt för det har varit så regnigt.. Har hunnit med två böcker hitintills. Liza Marklund, "Gömda" och "Asyl".

Källa:www.maritanord.spaces.live.com


Om det ändå kunde vara så bekymmerslöst som en katts liv.

Jag får återkomma om vad läkaren säger senare. Måste ringa chefen oxå. 


När vårdcentralen ringde och jag berättade min situation så sa dom att en läkare skulle ringa mig i morgon, suck...
Jag ringde till chefen oxå, han blev inte så nöjd måste stuva om i schemat lite. Eftersom alla som brukar jobba extra har börjat om skolan så. Nåja det är inte mitt problem, mitt problem är min kassa fotled. Hittade en hemsida med en hel del tips på fotexperten måste bara vänta till svullnaden har gått ner.

Kommentarer

Vem är du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart finns du?

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0